قالیشویی فاز 8 پردیس

قالیشویی فاز ۸ پردیس | حکیم اوغلی

قالیشویی فاز ۸ پردیس همواره در جلب رضایت مشتریان خود قدم برداشته و مهمترین هدف خود را در ارائه خدمات جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است. ما در قالیشویی حکیم اوغلی با استفاده از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که تجربه‌ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود در قالیشویی در پردیس داشته باشید.

قالیشویی در فاز ۸ پردیس

ارائه فاکتور معتبر، زمان تحویل فرش و پس از اتمام خدمات شستشوی فرش، آن را کاور کرده و به صورت رول شده به مشتری تحویل می‌دهیم.
 
شستشوی استاندارد خوشخواب دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد ولی نگران نباشید ما در قالیشویی فاز ۸ پردیس، به صورت اصولی این کار را انجام می دهیم تا با خیالی آسوده با قالیشویی حکیم اوغلی تماس بگیرید و ما در سریع ترین زمان ممکن خوشخواب های شما را تحویل گرفته و شستشو می دهیم. علاوه بر نظافت و شستشوی خوشخواب توسط قالیشویی در فاز ۸ پردیس، خدمات باکیفیت دیگری نیز ارائه می دهیم.
بهترین قالیشویی در فاز 8 پردیس

تعدد شعب

پاسخگویی ۲۴ ساعته

سرویس دهی به سراسر تهران

خدمات قالیشویی حکیم اوغلی

شستشوی فرش ماشینی با روش تمام اتوماتیک

همانطور که از نام آن پیداست، این روش به کمترین مداخله انسانی نیاز دارد و نقش اصلی افراد فقط نظارت بر فرآیند شستشو و مدیریت لجستیک جابجایی فرش است، در ادامه جزئیات کامل شستشوی تمام اتوماتیک توسط قالیشویی در فاز ۸ پردیس را بررسی می کنیم:
● ماشین آلات پیشرفته: کارخانه قالیشویی تمام اتوماتیک حکیم اوغلی از ماشین آلات پیشرفته ای استفاده می کند که به طور مداوم در حال پیشرفت و بهبود هستند، این تجهیزات مجهز به فناوری های پیشرفته ای هستند که برای ارائه نتایج شستشوی حرفه ای و موثر طراحی شده اند.
● رفع لکه های سخت: ماشین‌های مکانیزه می‌توانند از محلول‌های تمیزکننده تخصصی استفاده کنند که به طور موثر کثیفی، لکه‌ها و آلودگی های فرو رفته در الیاف فرش را از بین می‌برد. برخی از سیستم ها دارای سنسورهایی برای شناسایی لکه های خاص و تنظیم شستشو بر اساس آن هستند، این تجهیزات تضمین می کنند که حتی سرسخت ترین لکه ها را می توان با دقت از بین برد.
● شستشوی عمیق : دستگاه ها از برس های چرخشی برای مالش دادن الیاف فرش و به هم زدن محلول تمیز کننده استفاده می کنند، برس‌ها به عمق فرش می‌رسند و کثیفی‌ها و زباله‌هایی را که ممکن است در طول زمان به دام افتاده باشند را از بین می‌برند.
● شستشو و استخراج: پس از فرآیند شستشو، سیستم‌های تمام اتوماتیک از مرحله آبکشی استفاده می‌کنند تا هرگونه مواد شوینده از فرش را پاک کنند. این مرحله برای اطمینان از اینکه هیچ آلودگی روی فرش باقی نماند بسیار مهم است.
● مکانیسم های خشک کردن: پس از اتمام فرآیند شستشو و استخراج، برخی از سیستم های تمام اتوماتیک مکانیسم های خشک کردن را برای تسریع زمان خشک شدن فرش ها در نظر می گیرند. این مکانیسم‌ها ممکن است شامل دمنده‌های هوای گرم یا محفظه‌های خشک‌کن تخصصی باشد که هوا را به طور موثر به گردش در می‌آورند، رطوبت را به حداقل می‌رسانند و اجازه می‌دهند فرش‌ها سریع‌تر خشک شوند. این موضوع به جلوگیری از رشد کپک کمک می کند.

فرصت کمی تا پایان جشنواره باقی مانده است

Hours
Minutes
Seconds

همین حالا از طریق بخش رزرو آنلاین سفارش خود را ثبت کنید

شستشوی فرش دستباف توسط قالیشویی حکیم اوغلی

شستشوی فرش دستبافت یکی از خدمات مهم در قالیشویی حکیم اوغلی می باشد که شامل نظافت، شستشو و ترمیم فرش های دستباف با شناخت ماهیت آن می باشد. فرش‌های دستباف اغلب با نخ‌های حساس تولید می‌شوند و برای اطمینان از شستشوی ایمن، به نهایت دقت نیاز دارند. در قالیشویی فاز ۸ پردیس به نکات زیر برای شستشوی این دسته از فرش ها توجه می شود:

  1. شستشوی ملایم: فرش های دستباف منحصر به فرد هستند و به دلیل ماهیت خود، از جذابیت و قیمت بالایی برخوردار هستند، این فرش‌ها معمولاً با مواد و نخ‌های ظریف ساخته می‌شوند، قالیشویی حرفه ای ما اهمیت ویژه شستشوی فرش دستباف و حفظ یکپارچگی را درک کرده و از تکنیک هایی استفاده می کنیم که به طور خاص برای حفظ کیفیت، زیبایی و شستشوی عمیق آن طراحی شده اند.
  2.  تجهیزات تخصصی: متخصصان قالیشویی ما از تجهیزات تخصصی استفاده می کنند که برای شستشوی فرش های ظریف طراحی شده است. این تجهیزات ضمن به حداقل رساندن هرگونه آسیب احتمالی به الیاف فرش، شستشوی کامل را انجام می دهند.
  3.  راه های شستشوی سفارشی: شکنندگی فرش های دستباف نیاز به استفاده از محلول های تمیز کننده تخصصی دارد که ملایم و در عین حال موثر هستند. پرسنل حرفه ای قالیشویی حکیم اوغلی با آگاهی از نیازهای خاص انواع فرش دستباف، از مواد شوینده مناسب و ایمن و سازگار با فرش استفاده می کنند.
  4.  ترمیم و تعمیر: ممکن است علاوه بر شستشوی فرش دستباف نیاز به ترمیم و تعمیر فرش هم داشته باشید. متخصصان ماهر ما می توانند مسائلی مانند نخ های شل، لبه های فرسوده یا مناطق آسیب دیده را تعمیر کرده و از تکنیک های تخصصی برای بازگرداندن زیبایی اصلی فرش استفاده کنند.

قیمت قالیشویی 8 پردیس

 

شستشوی فرش شب عید با قالیشویی فاز ۸ پردیس

عید نوروز نزدیک است و خانه تکانی آغاز شده است. شستشوی فرش‌ها یکی از مهم‌ترین کارهای خانه تکانی است که می‌تواند وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد. قالیشویی فاز ۸ پردیس با ارائه خدمات شستشوی فرش با کیفیت بالا و قیمت مناسب، این کار را برای شما آسان می‌کند.

با استفاده از خدمات قالیشویی فاز ۸ پردیس از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • متخصصان مجرب: ما از متخصصان مجرب و کارآزموده برای شستشوی فرش‌های شما استفاده می‌کنیم.
  • استفاده از مواد شوینده مرغوب:  از مواد شوینده مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنیم تا فرش‌های شما بدون هیچ آسیبی شسته شوند.
  • شستشوی انواع فرش:  انواع فرش‌های ماشینی، دستباف، ابریشم و… را شستشو می‌دهیم.
  • خدمات متنوع: قالیشویی فاز ۸ پردیس علاوه بر شستشوی فرش، خدمات رفو، ترمیم و رنگرزی فرش را نیز ارائه می‌دهد.
  • قیمت مناسب: ما با ارائه قیمت‌های مناسب، شستشوی فرش را برای همه اقشار جامعه امکان‌پذیر کرده‌ایم.
  • ضمانت کیفیت: کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کنیم و در صورت عدم رضایت شما، فرش‌های شما را دوباره شستشو می‌دهیم.

 فرش‌های خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده به استقبال عید بروید.

رضایت شما بزرگترین دست آورد برای ما است.

سایر خدمات قالیشویی در فاز ۸ پردیس

اگر برای لوازم منزل خود ارزش قائل هستید و می خواهید از شستشو و نظافت اصولی بهره مند شوید می توانید از قالیشویی حکیم اوغلی استفاده کنید، ما علاوه بر شستشوی حرفه ای فرش های دستباف و ماشینی، مبلشویی حرفه ای هم ارائه می دهیم که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، از طریق سایت یا شماره تماس ها اقدام کنید.

سوالات متداول

  1. در قالیشویی حکیم اوغلی چه خدماتی ارائه می شود؟
    شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف، شستشوی خوشخواب و مبلمان، تعمیر و رفوگری
  2. مزایای قالیشویی حکیم اوغلی چیست؟
    یکی از مهمترین مزایا، ارائه ضمانت نامه کتبی جهت انجام بهترین خدمات می باشد.